بازرگانی روبینا
خانه / سرویس چینی / سفارش سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس

سفارش سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس

سفارش سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس را اگر می خواهید به صورت عمده ارائه دهید، باید به فروشنده ای که نوع مرغوب را عرضه می کند، سر بزنید. البته این گونه قیمت سرویس ۱۲ نفره بسیار مناسب تر تمام می شود.

به هر حال، چنانچه در عرصه صادرات و یا فروش تکی ظروف در بازار می باشید، می توانید به راحت ترین‌ شکل، سفارش چینی پردیس را حتی از راه دور ارائه کنید.سفارش سرویس 12 نفره چینی پردیس

مشخصات سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس

مشخصات سرویس 12 نفره چینی پردیس ظروف چینی یکی از زیباترین و قدیمی ترین‌ محصولاتی به شمار می رود که در طرح، رنگ و ابعاد مختلف ساخته می شود. ولی در اینجا قرار است تا شما را با مشخصات سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس آشنا کنیم. آنها در اصل متشکل از تعداد پارچه های گوناگونی اند که در زیر برخی را نام می بریم:

  • یک عدد سوپ خوری با در
  • دو عدد سالاد خوری در سایز بزرگ و ۱۲ عدد سالاد خوری کوچک
  • بشقاب غذا خوری ۱۲ عدد
  • بشقاب خورشت خوری ۱۲ عدد
  • نوع میوه خوری ۱۲ عدد
  • قوری یک عدد، فنجان و نعلبکی ۱۲ عدد
  • قندان دو عدد

البته سس خوری دو عدد، نمک پاش ۶ عدد، و همینطور دارای جا دستمالی، حلقه قاشق و کفگیر نیز می باشد. با این سرویس می توان به نحو احسن از مهمانان پذیرایی کرد. آنها براق و در مدل های ساده و گلدار که ممکن است رنگ های متنوعی داشته، توزیع می گردند. ضمن این که دارای اشکال هندسی گوناگون نیز هستند.

در کل، کارخانه تولیدی اصلی، با استفاده از جنس های درجه یک و همینطور دستگاه های مدرن، کار ساخت این محصولات را در پیش گرفته که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مرکز فروش سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس

مرکز فروش سرویس 12 نفره چینی پردیس چنانچه در عرصه های متعدد مثل عرضه جزئی لوازم خانگی فعال هستید، می توانید سرویس ۱۲ نفره چینی پردیس را با مشخصاتی که در بالا به آن پرداختیم، خیلی راحت به دست آورید. البته برای این کار نیاز می باشد تا به مرکز فروش اصلی سر بزنید.

جهت چنین منظوری امروزه نیازی به اتلاف وقت و گشتن در بازار نیست که این می تواند همراه با هزینه های متعدد باشد. زیرا که عرضه کننده اصلی به شکل آنلاین پخش را در پیش گرفته و آنها را با بهترین شرایط در دسترس مشتری می گذارد. در کل، برای این که قیمت ها را به دست آورید و سفارش را ارائه کنید، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

عرضه کننده شما را راهنمایی خواهد نمود و به این ترتیب، کالایی را که مرغوبیت عالی و استاندارد ساخته شده را در اختیارتان می گذارد. البته آنها در بسته بندی های مخصوص و به شکل کاملاً سالم به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

فروش سرویس چینی ۱۸ پارچه چای خوری

یکی از زیباترین انواع سرویس های مورد استفاده جهت سرو چای برای مهمانی ها و در مراسم های ویژه سرویس چینی 18 پارچه چای خوری می باشد. این سرویس از جنس چینی بوده و پ

پاسخی بگذارید