بازرگانی روبینا
خانه / ظروف چینی پردیس / پخش عمده سرویس چینی ۱۲ نفره پردیس

پخش عمده سرویس چینی ۱۲ نفره پردیس

پخش عمده سرویس چینی ۱۲ نفره پردیس در بازارهای اصلی این محصولات در تمام شهرها و بالاخص در بازار شوش تهران انجام می گیرد.

این سرویس چینی هنری کوچک از محصولات شرکت پردیس است. سرویس چینی ۱۲ نفره پردیس در طرح و نقش ها و مدل های مختلف و چند ضلعی های بسیار متنوع ساخته شده است.

سابقه ی شرکت پردیس به بیش از دو دهه قبل بر می گردد و ظروف تولیدی آن بدون هیچ گونه ترک و لک و لب پریدگی تولید شده و تکنولوژی و ماشین آلاتی که شرکت پردیس از آنها استفاده می کند، درجه یک هستند.

 

ده اصل کلیدی در خرید سرویس چینی

به هنگام خرید سرویس چینی باید ده اصل کلیدی را در نظر داشته باشید.

گام اول: در خرید سرویس چینی اولین چیزی که قابل توجه دیگران و خودتان است، نقش ظروف است که تا حدودی سلیقه ی خریدار را نشان می دهد. سعی کنید نقشی رو انتخاب کنید که به کاربرد آن نزدیک باشد. مثلا این موضوع را در نظر داشته باشید که برای کجا استفاده می کنید؛ مثلا منزل، کافه و….

گام دوم: دومین مورد که بعد از ظاهر مهم است کیفیت آن است؛ مثلا سنگین بودن ظروف یا شفاف بودن آن ها را دقت کنید.

گام سوم: سومین نکته ی مهم این است که ظروف شما، دوام مناسب را برای شست و شو در ماشین ظرفشویی داشته باشند و این موضوع که این ظروف در دمای بالای ماشین ظرفشویی و شوینده های قوی رنگ خود و طرح خود را از دست ندهد که خوشبختانه سرویس چینی پردیس در این عرصه خوب عمل کرده است.

گام چهارم: بهداشت ظروف چینی را رعایت کنید.

گام پنجم: تعداد ظروف و اینکه چند دست می خواهید بخرید، با توجه به تعداد خانواده و تعداد حدودی میهمان ها، می توانید انتخاب کنید. چینی ۱۲ نفره پردیس را می توانید مثلا سه دست شش نفره بخرید و در نهایت یک دست هجده تایی داشته باشید.

گام ششم: به تعداد قطعات کاربردی دقت داشته باشید مثلا شاید برای یک دست ۱۲ تایی نیاز به ۱۲ ماست خوری نداشته باشید. می توانید شش عدد را حذف کنید که مقرون به صرفه تر هم هست.

گام هفتم: سعی کنید از فروشگاه های معتبر خرید کنید که اگر خواستید بعد از مدت زمان دیگری چندین اقلام به همان مدل اضافه کنید، بتوانید از همان مدل پیدا کنید.

گام هشتم: ظروف چینی چون خود شکننده هستند، ضمانت نامه ندارند، اما بعضی از فروشنده ها برای جلب رضایت مشتری خود تعداد محدودی از ظروف شکسته را با ظروف سالم تعویض می کنند، قبل از خرید در این مورد با فروشنده صحبت کرده باشید.

گام نهم: به قیمت ها توجه داشته باشید و در اولین مغازه خرید نکنید؛ بعضی ظروف فقط به دلیل اینکه از یک برند خارجی است به قیمت گزافی فروخته می شوند.

قیمت عمده سرویس چینی پردیس

سرویس چینی پردیس عمده از محبوبیت بالایی برخوردار است و سالیان سال است که طرفداران خود را ثابت نگه داشته و همیشه با مد پیش رفته و مدرن شده است.

قیمت عمده سرویس چینی پردیس با توجه به کیفیت آن واقعا مقرون به صرفه است. قیمت این سرویس در مقایسه با سایر چینی ها در مقابل کیفیت و نقش های زیبا و ریز آن بسیار خوب و مطلوب است.

چینی ۱۲ نفره پردیس را می توان هم به صورت حضوری در نمایندگی های معتبر این محصول خریداری نمود، و هم از طریق برخی بازار های غیر حضوری انواع کالا نسبت به خرید آن اقدام نمایید. قیمت چینی پردیس را می توانید از همین بازار های غیر حضوری دریافت کنید.

برای خرید هر یک از انواع این کالا می توانید به صورت غیر حضوری اقدام نمایید و آن را تهیه کنید. در خرید این نوع ظروف باید کیفیت را در نظر داشته باشید و این که برای چند نفر می خواهید از آن ها استفاده کنید. در نظر گرفتن تعداد نفرات، شما را در خرید تعداد مناسب پارچه های این سرویس ها یاری می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع ظروف چینی ۶ نفره پردیس

عرضخ انواع ظروف چینی 6 نفره پردیس به سراسر ایران از طریق مرکز پخش معتبر به راحتی امکانپذیر می باشد. این نمونه های پردیس با طرح های شیک و خارق العاده ای که تنوع