بازرگانی روبینا
خانه / ظروف پیرکس / فروش ظروف پیرکس شعله مستقیم

فروش ظروف پیرکس شعله مستقیم

اگر برای پختن غذا در فر و یا روی اجاق گاز به دنبال ظروف شیشه ای نشکن هستید می توانید از ظروف پیرکس استفاده کنید. انواع ظروف گرد پیرکس، ظروف مستطیل پیرکس و دیگر ظروف آشپزی بلور در بازار موجود است. شیشه از قرن نوزده‌ام میلادی در ساخت ظروف خوراک‌پزی استفاده ‌مورد استفاده قرار می‌گرفته.جنس شیشه‌ای که در این ظروف استفاده می‌شود، نوع خاصی است.

این نوع شیشه که با نام «شیشه‌ی بروسیلیکات» شناخته شده بیش از سه برابر شیشه‌های معمولی در برابر انبساط حرارتی، مقاومت داد. این میزان مقاومت باعث می‌شود که بتوان از شیشه‌ی بروسیلیکات در ساخت ظروف خوراک‌پزی استفاده کرد. عامل شکستن ظروف شیشه‌ای نیرویی است که انبساط لایه‌های گرم‌تر به دیگر لایه‌ها وارد می‌کنند. اگر این انبساط کم‌تر باشد، شیشه دیرتر خواهد شکست.

اولین مزیت ظروف شیشه‌ای چند منظوره بودن آن‌هاست. یعنی می توان از این ظروف برای سرو غذا استفاده کرد. ظروف فلزی قابلیت استفاده در مایکروفر را ندارند، ولی ظروف شیشه‌ای می‌توانند اشعه‌های مایکروفر را از همه‌ی جهات عبور داده و به غذایی که داخل‌شان وجود دارد، برسانند. همچنین، ظروف شیشه‌ای دیرتر از ظروف فلزی گرم می‌شوند.

در هر حال هر کدبانوی ایرانی تمایل دارد تا یکی از این ظروف را در سرویس آشپزخانه خود داشته باشد و تجربه پخت انواع غذا ، سوپ و کیک را در این ظروف داشته باشد.

اگر قصد تجارت این محصول را دارید می توانید با ما تماس بگیرید. با خرید از ما می توانید سود بیشتری را بدست آورید.

جهت خرید عمده این محصول با ما تماس بگیرید.

مشاور فروش: آقای مهدوی

شماره تماس : ۰۹۱۹۵۴۰۸۷۶۳

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor