بازرگانی روبینا
خانه / سرویس چینی / فروش سرویس چینی ۱۸ پارچه چای خوری

فروش سرویس چینی ۱۸ پارچه چای خوری

یکی از زیباترین انواع سرویس های مورد استفاده جهت سرو چای برای مهمانی ها و در مراسم های ویژه سرویس چینی ۱۸ پارچه چای خوری می باشد. این سرویس از جنس چینی بوده و پارچه های مختلف آن به وسیله انواع گل های رنگارنگ و زیبا تزیین شده است.

فروش این سرویس با قیمت مناسب توسط ارائه کننده این محصول انجام می ‌شود و کسانی که قصد خرید این سرویس را دارند می توانند در تماس مستقیم و بی واسطه با فروشنده آن نسبت به استعلام قیمت اقدام کنند و در نهایت این محصول را با بهترین بسته بندی و به صورت کاملا سالم در آدرس خود دریافت کنند.

فروش سرویس چینی 18 پارچه چای خوری

مشخصات سرویس چینی ۱۸ پارچه چای خوری

مشخصات سرویس چینی 18 پارچه چای خوری سرویس چینی چی خوری ۱۸ پارچه به عنوان یکی از زیباترین انواع سرویس های آشپزخانه می باشد و زیبایی آن می تواند در رضایت خاطر مهمانان از پذیرایی با چای بسیار موثر باشد. تعداد کلی این ظروف ۱۸ پارچه است و مناسب برای ۶ نفر می باشد. از مشخصات این سرویس می توان به جنس فنجان، نعلبکی، قندان، قوری چای خوری و شکر ریز اشاره کرد که همگی از جنس چینی هستند.

از مشخصات دیگر این محصول می ‌توان به رنگ سفید و یکدست آن اشاره کرد که از زیبایی خیره کننده برخوردار است. قوری مورد استفاده در این سرویس گنجایش ۱۳۰۰ سی سی را دارد و از ۶ عدد فنجان و ۶ عدد نعلبکی نیز تشکیل شده است. قطر نعلبکی ها ۱۵ سانتی متر و قطر فنجان ۸٫۳ سانتی متر است. قندان مورد استفاده در این محصول نیز دارای گنجایش ۳۳۰ است و ظرف شکر نیز تا ۲۹۰ سی سی گنجایش دارد. ثبات رنگ از مشخصات این محصول است و این محصول به طور کامل لعاب بندی شده است.

قیمت سرویس چینی ۱۸ پارچه چای خوری

قیمت سرویس چینی 18 پارچه چای خوری قیمت سرویس چای خوری ۱۸ پارچه چینی با توجه به کیفیت این محصول می تواند متفاوت باشد، علاوه بر این بسته بندی این سرویس بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. خریداران می ‌توانند مستقیما و بی واسطه در ارتباط با فروشنده استعلام قیمت آن را انجام دهند و از طریق همین وب سایت که توسط فروشنده این سرویس و برای معرفی و نمایش این محصول راه‌اندازی شده است نسبت به اطلاع از قیمت سرویس مذکور اقدام کنند.

در این وبسایت تصویر همه پارچه های این سرویس چینی در بخش محصولات سایت قابل مشاهده است و خریداران می‌ توانند و با آگاهی بیشتری نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

نرخ این محصول با توجه به نوسانات قیمت انواع محصولات داخلی و افزایش تورم باید به صورت روزانه استعلام شود و این مسئله در مورد خریدهای عمده و در تعداد بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای استعلام آنلاین این محصول می توان از طریق شبکه های اجتماعی موجود در سایت با فروشنده ارتباط برقرار کرد و به صورت لحظه‌ای قیمت این محصول را به دست آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع سرویس چینی جهیزیه

فروشنده انواع سرویس چینی جهیزیه این محصول را در کیفیت و تنوع بسیار بالایی ارائه می کند به همین دلیل مشتریان با هر نوع سلیقه ای این محصولات را می پسندند و از آن

پاسخی بگذارید