بازرگانی روبینا
خانه / آیروپال / قیمت سرویس ارکوپال ۲۵ پارچه صادراتی درب کارخانه

قیمت سرویس ارکوپال ۲۵ پارچه صادراتی درب کارخانه

قیمت سرویس ارکوپال ۲۵ پارچه صادراتی درب کارخانه بسیار مناسب بوده و آماده ارائه به اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه می باشد . ظروف آیروپال فقط در کشور ما تولید می‌شود و در واقع می‌توان اینطور گفت که به آرکوپال های ۲۵ پارچه ایرانی، ظروف ایروپال گفته می‌شود .

ظروف ایروپال ۲۵ پارچه دارای تنوع جنس و رنگ های زیادی می باشد که همین موضوع موجب جلب رضایت همه مشتریان شده است ‌‌.ظروف ایروپال ای که ما تولید می‌کنیم به خاطر کیفیت و مرغوبیتی که دارد به سراسر کشورهای همسایه نیز صادر می گردد که این صادرات موجب افزایش کارآفرینی و همچنین باعث بهبود چرخه اقتصادی کشور ما می گردد .

عرضه انواع آیروپال 25 پارچه صادراتی

مشخصات سرویس آرکوپال ۲۵ پارچه

مشخصات سرویس آیروپال 25 پارچه عرضه انواع سرویس آرکوپال ۲۵ پارچه در تمام نقاط کشور انجام می شود ، شما خریداران محترم برای دیدن و خرید این سرویس و اطلاع از مشخصات آنها می توانید با سامانه اینترنتی ما ارتباط برقرار کنید . ما در اینجا مشخصات سرویس آرکوپال ۲۵ پارچه را بیان می‌کنیم تا شما مشتری گرامی هنگام خرید این سرویس دچار مشکل نشوید :

  • مقاومت : از مهمترین ویژگی‌های سرویس آیروپال می‌توان به مقاومت آن اشاره کرد . ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ظروفی را که خریداری کرده‌اید در اثر حرارت و یا ضربه دچار آسیب شده اند ، بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم که از سرویس آیروپال خریداری نمایید که در مقابل حرارت و ضربه بسیار مقاوم هستند .
  • وزن کم : ظروف چینی به دلیل سنگین بودن موقع جابجایی استفاده از آن ها دشوار می باشد ولی ظروف آیروپال اینگونه نیستند و به راحتی و به آسانی می توان آن ها را جابجا کرد ، این ظروف از وزن سبکی برخوردار هستند و افرادی که دچار کمردرد و پادرد می باشند توصیه می‌کنیم حتماً این نوع ظروف را تهییه نمایند .
  • قابلیت استفاده در فر و مایکروویو : یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ظروف آیروپال این می باشد که این ظروف را می توان در فر و مایکروویو استفاده کرد زیرا در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند .

خرید سرویس آیروپال ۲۵ پارچه صادراتی

خرید سرویس آیروپال 25 پارچه صادراتی مشتریان عزیز می توانند برای خرید سرویس آیروپال ۲۵ پارچه صادراتی به آدرس اینترنتی ما مراجعه فرمایند و با اطمینان خاطر بالا نسبت به کیفیت و قیمت این نوع ظروف به صورت مستقیم و آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند و آنها را در هر کجای ایران که هستند دریافت نمایند .

کیفیت و قیمت فوق‌العاده این نوع ظروف موجب استقبال زیادی از طرف مشتریان عزیز شده است . قیمتی که ما ارائه می‌کنیم بسیار ارزان و مناسب می‌باشد و این به خاطر ارتباط مستقیمی است که ما با شما داریم و هیچ گونه واسطه ای در این میان نمی باشد تا هزینه اضافی پرداخت کنید . رضایت شما خریداران عزیز نشان دهنده موفقیت ما است .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

پاسخی بگذارید