بازرگانی روبینا
خانه / ظروف چینی ایرانی / پخش عمده چینی زرین با قیمت صادراتی

پخش عمده چینی زرین با قیمت صادراتی

پخش عمده چینی زرین با قیمت صادراتی در نمایندگی این شرکت در بازار شوش تهران صورت می گیرد. ایران یکی از معروفترین تولیدکنندگان ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات این صنعت در جهان است. کارخانه چینی زرین با بهره گیری از آخرین دستاوردهای ساخت چینی در جهان، قادراست محصولات خود را به بیش از بیست کشور اروپایی صادر نماید.

محصولات خانگی چینی زرین شامل یکی از زیباترین و متنوع ترین ظروف چینی خانگی می باشد که پاسخگوی نیازهای تمامی کدبانو های ایرانی بوده  و انتخاب دقیق تری برای سرویس های چینی جهیزیه  به شمار می آید.

چینی زرین ایران تنها تولیدکننده ظروف چینی مقاوم در برابر شستشو در ماشین ظرفشویی در ایران است که از آخرین تکنولوژی روز دنیا، موسوم به دکور داخل لعابی بهره مند است.

این ظروف به دلیل عدم تماس مستقیم مواد غذایی با نقوش روی محصولات، بهداشتی ترین ظروف غذاخوری به حساب می آید.

در نهایت هدف چینی زرین و تمامی چینی های ایران ( که در سایت www.bolorsaz.ir توضیحات کاملتری داده شده است) تولید و عرضه بهترین کیفیت و ظریف ترین و زیبا ترین ظروف غذاخوری برای جشنها و مهمانی های  بی نقص  و در خور شأن و اعتبار میزبان ایرانی است.

چینی زرین مدل ریوا یکی از آن زیباترین طرحهای چینی است که غالبا مورد پسند تمام بانوان ایرانی بوده و هست و معمولا بیشترین فروش برای خرید جهیزیه بوده است. مدل ریوا طلایی و پلاتینی از سری ایتااف بوده و در دو سری ۲۸ پارچه (۶ نفره) و ۱۰۲ پارچه( ۱۲ نفره) به فروش می رسد که علی رغم زیبایی بسیار زیادی که دارد قیمت آن مناسب تر بوده و معمولا هر کس با هر توان مالی قادر به خرید آن می باشد.


این سرویس چینی در دو مدل طلایی و پلاتینی در بازار موجود است که هر یک مشتریان خاص خود را دارد. همچنین این مدل سرویس پذیرایی  مورد پسند مشتریان چینی ایران در خارج از کشور نیز می باشد و هر ساله تعداد زیادی از آن به خارج صادر می گردد. اگر قصد تجارت این محصول  و یا صادرات آن را دارید با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor