بازرگانی روبینا
خانه / ظروف چینی / تولید کننده ظروف چینی ایرانی

تولید کننده ظروف چینی ایرانی

خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد در زمینه ی تولید ظروف چینی ایرانی به فعالیت مشغول هستند که از اصلی ترین و مهمترین اهداف و معیارهای آنها استفاده از مواد اولیه درجه یک و اصل، دستگاه های پیشرفته و مجهز و البته نیرو های انسانی متعهد و با تجربه برای تولید و ساخت این محصول می باشد. این تولید کننده ها در تلاش اند تا نیاز بازار های داخلی و حتی خارجی را برطرف کنند.

تولید کننده ظروف چینی ایرانی

فرآیند تولید ظروف چینی چگونه است؟

فرآیند تولید ظروف چینی چگونه است؟ از جمله محصولاتی که در صنعت سرامیک به صورت گسترده و فراوان تولید و ساخته می شود، ظروف چینی غذاخوری می باشد که وجود آنها در هر خانه ای لازم و ضروری می باشد. امروزه تنوع در تولید این نوع ظروف بسیار فراوان شده است که دلیل آن به وجود آمدن طرح و مدل های جدید و البته متفاوت شدن سبک های زندگی و سلیقه ها می باشد.

از این نوع ظروف اغلب برای غذاخوری استفاده می شود که در تعداد مختلف اعم از: ۶ نفهر، ۱۲ و ۱۸ نفره تولید و به بازار عرضه می شوند. در فرایند تولید این محصول تلاش می شود تا از مواد و متریال های درجه یک و اورجینال به منظور ساخت محصولی باکیفیت استفاده شود که البته در ادامه این مطلب قصد داریم مهمترین و اصلی ترین مراحلی را که در فرایند ساخت این نوع ظرف ها به کار می رود را برای شما عزیزان ذکر کنیم.

اولین فرایند آماده سازی مواد اولیه و سپس آماده کردن دوغاب مخصوص و به ترتیب: ریخته گری مواد و خشک کردن آنها، تهیه قالب و پخت بیسکوئیت، لعاب زنی و تهیه دوغاب، فیلتر پرس، اکسترود کردن، فرم دهی و پخت لعاب، انجام دکور زنی و غیره می باشد که البته تمامی این مراحل و فرایند ها باید به ترتیب و پشت سر یکدیگر انجام شوند.

صادرات انواع ظروف چینی ایرانی

صادرات انواع ظروف چینی ایرانی از جمله محصولاتی که به صورت فراوان از کشور ما به سایر کشور های خارجی توسط بهترین صادر کنندگان صادر و عرضه می شود، انواع ظروف چینی می باشد که در سال های اخیر به دلیل استقبال بی نظیر مشتریان خارجی از خرید این محصول، میزان صادرات آن تا حد قابل توجهی افزایش داشته است.

صادرات ظروف چینی ایرانی به سایر کشور های خارجی تاثیر فراوانی در کاهش مشکلات اقتصادی کشور و همچنین رفع نیاز های مالی آن داشته است و باعث شده تا کشور ایران به یکی از برترین و معروف ترین کشور های صادر کننده در زمینه ی ظروف چینی در منطقه تبدیل شود. صادرات این محصول در انواع مختلف از نظر: طرح و مدل، رنگ بندی و تعداد و با قیمت بسیار مناسب و ارزان صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

فروشنده بهترین ظروف چینی خانگی

ظرف و ظروف یکی از وسایل مورد نیاز در هر منزل و اداری می باشند. ظرف ها مدل های مختلفی می توانند داشته باشند. یکی از ظروفی که در منازل ایرانی بسیار استفاده می شود

پاسخی بگذارید